Vă rugăm să citiți cu atenție.

Începând cu 1 ianuarie 2024, ca urmare a condițiilor legale, implementăm următoarele măsuri:

A. Implementarea obligației de a emite facturi prin Spațiul Privat Virtual ANAF (SPV):

Eliberarea facturilor se realizează doar după confirmarea plății, indiferent de metoda utilizată (card bancar, curier ramburs sau transfer bancar), conform următorului model:

  • Plata cu cardul – maxim 24 de ore de la ora plății.
  • Plata prin bancă (ordin de plată, transfer bancar clasic sau online) – maxim 24 de ore de la confirmarea plății de către banca noastră. Confirmarea plăților interbancare se face în 1-3 zile lucrătoare (sâmbăta și duminica nu funcționează bancile). Întregul proces poate dura aproximativ 2-4 zile lucrătoare.
  • Plata la curier – maxim 24 de ore după primirea confirmării plății din partea firmei de curierat. Întregul proces durează aproximativ 4-6 zile.
help Vă recomandăm să plătiți folosind cardul bancar direct pe site sau din factura proformă (disponibilă pe email) utilizând MobilPAY de la Netopia. Este sigur, rapid și vă economisește timp.

Nu este posibilă implementarea unei alte metode mai rapide de emitere a facturilor. Nu emitem facturi decât după confirmarea plății prin metodele menționate.

Transmiterea facturilor în SPV se face după 2 zile. Acest interval vă oferă timp să ne contactați telefonic sau să revizuiți datele de facturare din contul dvs. de pe website, dacă acestea sunt greșite.

info_outline RESPONSABILITATEA DATELOR DE PE FACTURĂ ESTE EXCLUSIV A DVS. Datele sunt completate de dvs., iar în aceste condiții nu putem fi răspunzători pentru informațiile introduse incorect.

Este esențial să înregistrați toate datele reale și corecte ale firmei și ale dvs. atunci când faceți achiziții pe website-ul nostru. Vă rugăm să verificați informațiile după realizarea comenzii. Greșelile din facturile emise nu se pot corecta după trimiterea acestora în SPV. Dacă observați informații care nu corespund realității, corectați-le în ziua în care ați realizat comanda accesând Contul meu sau contactându-ne telefonic la 0733.969.091.

B. Aplicarea Hotărârii 107/2023 a Colegiului Medicilor Veterinari din România

Toate datele profesionale ale dvs., care fac obiectul acestei hotărâri, precum și activitatea dvs. de pregătire continuă desfășurată pe platformele veterinarul.ro vor fi raportate către CMVRO, conform dispozițiilor prevăzute în Hotărâre.

VĂ RUGĂM SĂ COMPLETAȚI CU ATENȚIE DATELE DVS. PROFESIONALE, deoarece emiterea documentelor referitoare la activitatea dvs. în cadrul Programului de Pregătire Continuă se realizează pe baza informațiilor completate de dvs.