Politica GDPR
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE
Acest document explica despre modalitatile in care Asociatia Veterinarul colecteaza, prelucreaza si stocheaza datele personale ale colaboratorilor si ale mebrilor sai.
Protectia datelor cu caracter personal este foarte importanta pentru Asociatia Veterinarul si ne dorim ca dumneavoastra sa fiţi informat corespunzator cu privire la modul şi scopurile in care Asociatia prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.
in cazul in care constataţi orice erori intervenite in furnizarea datelor cu caracter personal care va privesc, va rugam sa ne informaţi in cel mai scurt timp posibil, folosind oricare dintre mijloacele indicate in prezentul document.
Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor - av. Ana Maria Rata, office@veterinarul.ro
Principiile prelucrarii datelor cu caracter personal
1.1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate de Asociatia Veterinarul cu buna-credinta si in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
1.2. Datele cu caracter personal sunt colectate de Asociatia Veterinarul in scopuri bine determinate, explicite si legitime, iar prelucrarea ulterioara nu va fi incompatibila cu aceste scopuri.
1.3. Datele cu caracter personal sunt adecvate, pertinente si neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrate.
1.4. Datele cu caracter personal nu se stocheaza de catre Asociatia Veterinarul pentru o perioada mai lunga decat este necesar pentru realizarea scopurilor in care au fost colectate.
1.5. Asociatia Veterinarul a luat masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii, accesului neautorizat sau oricarei alte forme de prelucrare ilegala, precum si cu privire la stergerea sau rectificarea datelor inexacte sau incomplete din punct de vedere al scopului pentru care sunt colectate si pentru care vor fi ulterior prelucrate.
Categoriile de date si scopul utilizarii datelor cu caracter personal
2.1. Datele cu caracter personal la care se face referire in prezentul document includ elemente de identificare de tipul nume şi prenume, CNP, numele şi prenumele imputernicitilor, date profesionale, date medicale, date judiciare, telefon, adresa de e-mail, care servesc la identificarea dumneavoastra sau a persoanelor care va reprezinta ori pe care le reprezentaţi.
2.2. Asociatia Veterinarul va colecta, utiliza, prelucra si furniza datele personale oferite de dumneavoastra in urmatoarele scopuri: desfasurarea rapoartelor de munca cu angajatii, desfasurarea rapoartelor comerciale cu clientii.
2.3. Datele personale sunt destinate utilizarii exclusive de catre Asociatia Veterinarul si acestea nu vor fi vandute catre terti.
2.4. Asociatia Veterinarul nu colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal apartinand minorilor.
Masuri de securitate a datelor personale prelucrate
3.1. Prezentul document stabileste masuri tehnice şi organizatorice implementate de Asociatia Veterinarul, pentru indeplinirea obligaţiilor referitoare la confidentialitatea si securitatea prelucrarilor efectuate in cadrul activitaţii sale.
3.2. Asociatia Veterinarul a adoptat masuri de securitate fizica, electronica si manageriala pentru protejarea si asigurarea informatiilor pe care le colectam si procesam impotriva distrugerilor accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii, accesului neautorizat sau oricarei alte forme de prelucrare ilegala. in acest sens, va fi desemnata, la nivelul Asociatia Veterinarul, o persoana responsabila cu respectarea dispoziţiilor Regulamentului 679/2016 - in persoana Av. Ana Maria Rata.
3.3. Retineti insa ca din pacate, nici o transmisie de date nu este garantata 100% sigura.
3.4. Sunteti responsabil de documentele transmise sau ridicate de dvs. care au fost eliberate de Asociatia Veterinarul: pastrati-le in siguranta!
3.5. Daca aveti banuiala ca confidentialitatea datelor dvs. a fost incalcata, va rugam sa ne contactati imediat la e-mail office@veterinarul.ro
3.6. Pentru indeplinirea prevederilor legale aferente şi in vederea satisfacerii cerinţelor pastrarii in siguranţa a datelor şi informaţiilor, Asociatia Veterinarul a elaborat şi implementat masuri organizatorice şi tehnice orientate pe anumite direcţii de acţiune:
Proceduri specifice
4.1. Identificarea si autentificarea utilizatorului
Prin utilizator se intelege orice persoana care actioneaza sub autoritatea Asociatia Veterinarul sau a persoanei imputernicite Asociatia Veterinarul, cu drept recunoscut de acces la bazele de date cu caracter personal.
4.2. Pentru a dobandi acces la date cu caracter personal, utilizatorii trebuie sa se identifice.
4.3. in cazul prelucrarilor automatizate, identificarea se realizeaza prin autentificare in sistemele informatice Asociatia Veterinarul. Autentificarea se face prin introducerea datelor de autentificare unice, constand in cont de utilizator (username) si parola.
Cat timp vom pastra datele cu caracter personal?
5.1. Cu excepţia cazului in care va opuneţi prelucrarii datelor cu caracter personal de catre noi si / sau solicitaţi stergerea datelor dvs personale, se aplica urmatoarele perioade de retentie, in conformitate cu politica noastra privind retenţia de date, pentru urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Nu va stocam datele cu caracter personal mai mult decat este necesar pentru scopul pentru care le-am retinut sau pentru a respecta o lege sau cerinta statutara.
Pentru activitatile fiscale (operare facturi) vom pastra datele pentru o perioada de 10 ani.
Drepturile dvs. legale
6.1. Ca persoana vizata aveti drepturi legale specifice cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectam de la dvs., Asociatia Veterinarul va va respecta drepturile individuale si se va ocupa de interesele dumneavoastra in mod corespunzator.
Dreptul de retragere a consimtamantului: Va puteti retrage consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, in orice moment.
Dreptul la rectificare: Puteti obtine de la noi rectificarea datelor cu caracter personal care va privesc. Facem eforturi rezonabile pentru a pastra datele cu caracter personal – care sunt utilizate continuu şi care sunt in posesia sau controlul nostru- exacte, complete, actuale si relevante, pe baza celor mai recente informatii disponibile pentru noi.
Dreptul la restrictie: Puteti obtine de la noi restrictia de prelucrare a datelor cu caracter personal, daca:
- contestaţi corectitudinea datelor cu caracter personal pentru perioada in care noi trebuie sa verificam exactitatea,
- prelucrarea este ilegala si solicitaţi restrictionarea prelucrarii mai degraba decat stergerea datelor cu caracter personal,
- nu mai avem nevoie de datele dvs cu caracter personal, dar dvs le solicitaţi pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept, sau
- va opuneţi prelucrarii in perioada in care verificam daca motivele noastre legitime au intaietate faţa de ale dvs.
Dreptul de acces: Ne puteti cere informatii cu privire la datele cu caracter personal pe care le detinem despre dumneavoastra, inclusiv informatii cu privire la ce categorii de date cu caracter personal avem in posesie sau control, pentru ce sunt folosite, de unde le-am colectat, daca nu sunt colectate direct de la dvs si cui i-au fost dezvaluite, daca este cazul. Puteti obtine un exemplar de la noi, gratuit, conţinand datele cu caracter personal pe care le detinem despre dvs. Ne rezervam dreptul de a percepe o taxa rezonabila pentru fiecare exemplar suplimentar pe care l-aţi putea solicita.
Dreptul la portabilitate: La cerere, vom transfera datele cu caracter personal catre un alt operator, acolo unde este posibil dpdv tehnic, cu conditia ca prelucrarea sa se bazeze pe consimtamantul dvs sau sa fie necesara pentru executarea unui contract. Mai degraba decat sa primiţi un exemplar cu datele dvs. cu caracter personal, puteţi solicita sa va transferam datele direct catre alt operator, specificat de dvs.
Dreptul la stergere: puteti obtine de la noi stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in care:
- datele dvs personale nu ne mai sunt necesare in raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate in alt mod;
- aveti dreptul de a va opune prelucrarii ulterioare a datelor cu caracter personal (a se vedea mai jos) si sa va executaţi acest drept de obiecţie la prelucrare;
- datele cu caracter personal au fost prelucrate in mod ilegal;
Cu exceptia cazului in care prelucrarea este necesara
- in vederea indeplinirii unei obligatii legale care necesita prelucrarea de catre noi;
- in special pentru cerintele legale de pastrare a datelor;
- pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept.
Dreptul de opozitie: Ati putea obiecta – in orice moment – la prelucrarea datelor cu caracter personal datorita situatiei dvs. speciale, cu conditia ca prelucrarea sa nu se bazeze pe consimtamantul dumneavoastra, ci pe interesele noastre legitime sau cele ale unei terte parti. in acest caz, nu vom mai procesa datele cu caracter personal, daca nu putem demonstra motive intemeiate, legitime si un interes major pentru prelucrarea sau pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept. Daca va opuneţi prelucrarii, va rugam sa specificati daca doriti stergerea datelor cu caracter personal sau restricţia prelucrarii acestora de catre noi.
Dreptul de a depune o plangere: in cazul unei pretinse incalcari a legislatiei in vigoare privind confidentialitatea, puteti depune o plangere la autoritatea de supraveghere pentru protectia datelor in tara in care locuiti sau unde a avut loc presupusa incalcare.
Va rugam sa retineti:
Perioada de timp: Vom incerca sa indeplinim cererea in termen de 30 de zile. Cu toate acestea, perioada poate fi prelungita din motive specifice referitoare la dreptul legal specific sau complexitatea solicitarii.
Restrictionarea accesului: in anumite situatii, este posibil sa nu putem sa va acordam acces la toate sau parte din datele cu caracter personal, din cauza prevederilor legale. Daca vom refuza solicitarea dvs. de acces, va vom informa cu privire la motivul refuzului.
Imposibilitatea identificarii: in unele cazuri, este posibil sa nu putem sa va cautam datele cu caracter personal, din cauza elementelor de identificare furnizate in cererea dumneavoastra.
in astfel de cazuri, in care nu va putem identifica precum persoana vizata, nu suntem in masura sa dam curs solicitarii dvs. de a exercita drepturile legale asa cum sunt descrise in aceasta sectiune, daca nu furnizati informatii suplimentare care sa permita identificarea dumneavoastra.
Exercitarea drepturilor dvs legale: Pentru a va exercita drepturile legale, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@veterinarul.ro
Dezvaluirea datelor cu caracter personal catre terti
Nu prelucăm date cu caracter personal pe www.veterinarul.ro
Cum sa ne contactati
Datele sunt colectate si prelucrate de Asociatia Veterinarul prezentate pe aceste website.
Ce acopera Nota noastra de informare?
Aceasta noastra de informare: produce efecte de la data actualizarii
Nota noastra este publicata la: 25.05.2020
Nota noastra de informare se aplica websiteului/platforma web in integralitatea sa inclusiv toate subsiteurile - www.veterinarul.ro
Ce date, de ce si cum prelucram datele dvs. personale?
- Finalizarea comenzii pe website necesita consimţamantul dumneavoastra nesilit, expres şi in cunoştinţa de cauza, oferit printr-o acţiune clara şi afirmativa. Utilizatorii vor primi solicitarea de a citi secţiunea „confidentialitate” şi de a işi da consimţamantul prin bifarea unei casuţe in timpul procesului de comanda/inregistrare.
- Noi colectam emailul dumneavoastra pentru comunicari in scopuri de comunicare si informare prin newsletter
- Noi colectam numele si prenumele dumneavoastra pentru a va inscrie in registrele online ale Asociatia Veterinarul si calitatea de membru asociat in anul respectiv.
- Noi colectam data nasterii dumneavoastra pentru a va oferi promotii in acea zi.
- Noi colectam adresa dumneavoastra pentru a completa documentele fiscale si pentru a va putea trimite coletul cu revistele sau alte documentele solicitate.
- Noi colectam telefonul dumneavoastra pentru a va suna pentru confirmarea comenzilor dumneavoastra si pentru a va inregistra in sistemul nostru de SMS Alert de informare a membrilor.
- Atunci cand faceti o comanda noi colectam datele de facturare numai in scopul respecterii prevederilor legale privind emiterea facturilor proforme si fiscale
Datele dvs sunt inregistrate de catre dvs prin completarea formularelor pe website pentru executarea si expedierea comenzilor, oferirea facilitatilor online, emiterea Certificatelor cu punte in cadrul Programului de pregatire continua al CMVRO.
Aceste date sunt:
- Nume/Prenume/nume utilizator/parola – utilizat pentru a inregistra comanda, contul de utilizator, a trimite revistele, a permite accesul la cursuri online si sectiunea online a websiteului, a expedia comanda catre destinatar şi in timpul comunicarii cu abonatul.
- Adresa de e-mail – pentru a trimite confirmarea comenzii şi notificari cu privire la procesul de expediere. De asemenea, utilizam adresa de e-mail pentru a contacta clientul in cazul oricaror probleme privind comanda. Se utilizeaza email pentru a trimite informari, nesletter pentru ebonatii si membrii asociatiei.
- Numar de telefon – utilizat in caz de probleme privind comanda sau livrarea comenzii.
- Adresa de facturare – pentru verificarea plaţilor.
- Adresa de expediere – pentru a trimite comanda catre client.
- Articole comanda – pentru a verifica daca produsele primite de catre client sunt cele dorite.
- Cost comanda – pentru a procesa plata comenzii.
- Metoda de plata – pentru a procesa plata comenzii.
- Fie ultimele 4 cifre ale cardului, fie ID-ul tranzacţiei Paypal – pentru a confirma metoda de plata in caz de intrebari sau returnari.
Datele sunt oferite companiei noastre prin exprimarea consimţamantului de catre clienţii noştri pentru procesarea şi expedierea comenzilor plasate. Datele sunt apoi distribuite unui numar selecţionat de furnizori de servicii necesare, listaţi aici:
- DHL;Cargus;Fancurier; – furnizori de servicii de expediere
- Posta Romana – Furnizorul de servicii de curierat
- Paypal – Furnizorul de servicii de procesare a plaţii
- Mobilpay - Furnizorul de servicii de procesare a plaţii
- CMVRO - Colegiul Medicilor Veterinari din Romania - date privind certificatele si punctele
in cazul in care doriţi mai multe informaţii despre oricare dintre furnizorii de servicii utilizaţi de compania noastra, va rugam sa ne contactaţi prin e-mail sau telefon.
Dispuneţi de acces permanent la informaţiile stocate prin autentificarea pe contul Flori de Ie sau, din nou, contactandu-ne prin e-mail sau telefon.
Calitatea datelor
Datele sunt colectate pentru fiecare comanda individuala, prin urmare, datele prelucrate sunt intotdeauna corecte şi actualizate. Efectuam anual operaţiuni de audit şi curaţare a buletinului informativ şi a datelor de marketing pentru a asigura menţinerea calitaţii ridicate a datelor stocate. Va puteţi actualiza propriile date prin accesare contului sau contactandu-ne pentru a actualiza aceste date pentru dumneavoastra.
In ce scop si cum prelucram datele oferite online, telefonic sau in mod direct de dumnevoastra?
- Datele vor fi prelucrate numai daca exista un interes legitim, un consintamant explicit sau avem o obligatie legala
- Prelucram datele primite de la dumneavoastra pentru facturare folosind platforma abonamente.veterinarul.ro de tip comert online.
- Prelucram datele primite de la dumneavoastra pentru informari administrative utilizand aplicatia de web email al websiteului/platformei web veterinarul.ro si subsiteurile acestuia precum si a abonamente.veterinarul.ro
- in functie de deschiderea emailurilor, de cursurile pe care le-ati accesat, evenimentele la care v-ati inscris, sau de intentiile enuntate explicit putem sa desfasuram campanii de email marketing pe profile de interes, numite Audiente Personalizate.
- Audientele Personalizate sunt folosite in scop de email marketing pentru a va prezenta materiale de marketing, pentru a va informa in calitate de membrul asociat al Asociatiei.
- Audientele Personalizate pot fi folosite pentru a crea Audiente Personalizate in platforma Facebook pentru ca dumneavoastra primiti reclame relevante din partea noastra, numai in cazul in care v-ati dat acordul explicit in platforma Facebook.
- Audientele personalizate pot fi folosite pentru a crea audinte similare (profil potential client), in regim intern, cu ajutorul platformei Facebook ADS sau Google Adwords.
- Atunci cand postati comentarii platforma veterinarul.ro retine adresa de email in scopul notificarii pe email atunci cand primiti raspuns sau in scopul de a va raspunde pe email daca ne puneti o intrebare ( nu se aplica in prezent)
- Datele colectate pot fi prelucrate in scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care sa ne permita sa dezvoltam noi produse, sa aducem anumite ajustari, sa luam decizii de business mai bune sau sa indeplinim asteptarile clientilor sau potentialilor clienti la standarde cat mai inalte.
Cine este responsabil pentru colectarea si prelucrarea datelor dvs personale
- Noi suntem responsabili pentru colectarea si prelucrarea datelor personale
- Noi decidem cum sunt prelucrate datele si de ce sunt prelucrate aceste date
- Responsabilul pentru protectia datelor cu caracter personal este av. Ana Maria Rata, office@veterinarul.ro
De la cine si cum colectam datele datele dumneavoastra personale?
- Datele sunt colectate direct de la dumneavoastra prin telefon
- Datele sunt colectate direct de la dumneavoastra prin intermediul emailulurilor pe care ni le trimiteti
- Datele sunt colectate de la dumnevoastra prin intermediul formularelor web (formulare de inscriere, formulare de abonare sau abonare newsletter)
- Datele sunt colectate indirect, in momentul in care altcineva (o persoana juridica sau fizica) face inscrierea la un curs pentru tine.
- Furnizarea datelor de catre dumneavoastra este permisa si voluntara, excepand situatia in care furnizarea datelor este o cerinta obligatorie din punct de vedere legal: incheierea unui contract, date de facturare, date pentru inscrierea la cursuri sau contabilitate.
- Daca nu reusiti sa ne furnizati datele dumneavoastra personale si aceasta furnizare este voluntara, atunci acest lucru nu va poate afecta.
Daca nu reusiti sa ne furnizati datele dumneavoastra personale si aceasta furnizare este obligatorie, atunci va poate afecta: Nu veti putea beneficia de serviciile pe care le oferim, pentru ca accesarea facilitatilor (abonamente, cursuri, acces online) e legata de inregistrarea si declararea unor detalii fiscale sau emiterea ceritificatelor de participare la cursuri sau a diplomelor autorizate conform legii (aceste date sunt necesare la momentul inscrierii)
Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastra personale?
Noi procesam numai date personale nesensibile
Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastra personale „nesensibile” este: consimtamantul dumneavoastra, un contract la care sunteti parte, o cerere de la dvs. inainte de intrarea intr-un contract, solicitarea justifica prelucrarea datelor dvs. personale, necesitatea respectarii unei obligatii legale la care suntem supusi, interesul nostru legitim sau legitim al unei terte parti.
Prelucram datele dvs. personale pe baza unor interese care sunt: legitime, legale, reale, transparente si prezente.
Interesele noastre legitime pot fi inlaturate de: interesele dvs. si drepturi fundamentale ale dumneavoastra.
Va protejam in mod adecvat interesele si drepturile si libertatile.
Va oferim explicatii detaliate (acest document) care explica faptul ca interesul nostru legal si legitim are prioritate fata de interesele dumneavoastra sau drepturile si libertatile fundamentale, fara insa a le incalca .
Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastra personale „sensibile” este ca prelucrarea se refera numai la datele cu caracter personal care pe care le faceti publice in mod evident (exemplu: postati dumneavoastra anumite comentarii pe website)
Noi nu colectam, nu stocam si nu prelucram in niciun fel date personale sensibile.
In ce situatii colectam si prelucram datele dumneavoastra?
- atunci cand va inregistrati pe websiteurile noastre
- atunci cand faceti o achizitie prin intermediul interfetei web, telefonic sau pe email
- atunci cand comunicati cu noi prin intermediul aplicatiei de chat online
- atunci cand participati la evenimente online sau offline, cu taxa sau fara
- atunci cand ne solicitati abonarea la newsletter
- atunci cand intocmim documentele legale si necesare pentru inscrierea, particiciparea si finalizarea cursurilor, accesul online la revistele veterinarul, abonareala revistele veterinarul.
- atunci cand trimitem comunicari de marketing (pe email, sms sau telefonic)