Sigla Veterinarul

Livrare

ATENȚIONARE SPECIALĂ:
Efectuarea operațiunilor de livrare a revistei tipărite se face la data publicată pe site și/sau stabilită în momentul abonării cu echipa de asistență, după confirmarea plății de către bancă/curier (aproximativ 4-5 zile lucrătoare).
RECOMANDARE:
Pentru ca totul să funcționeze rapid și ușor, vă recomandăm să efectuați plățile online cu cardul bancar pe website. Confirmarea este instantanee, fără costuri suplimentare și mult mai practic pentru a economisi.

Politica generală de livrare a revistelor Veterinarul Știință și Practică

Revistele tipărite, toate cele patru numere anuale, se livrează o singură dată, într-un singur colet la adresa menționată în formularul de abonare. Dacă revistele au fost deja tipărite, livrarea se face în maxim 4 zile lucrătoare. În cazul în care tipărirea nu a fost efectuată, livrarea se realizează în maxim 10 zile lucrătoare de la data tipăririi. Coletul include și certificatele cu punctele aferente Programului de pregătire continuă al CMVRO, în original. (Am ales această modalitate pentru a evita creșterea costurilor revistelor. Vă mulțumim pentru înțelegere.)

Politica generală de livrare a facilităților online - Reviste online, cursuri online sau alte facilități online.

Toate facilitățile online se livrează/pot fi accesate în maxim 1-2 zile după confirmarea plății. Acest timp este necesar pentru crearea conturilor pe platforma veterinarul.ro și activarea facilităților, în funcție de numărul solicitărilor, dar nu mai mult de 2 zile lucrătoare.

Politica generală de livrare a certificatelor cu punctele CMVRO.

Certificatele aferente Programului de pregătire continuă al CMVRO, obținute prin utilizarea facilităților online, pot fi descărcate din secțiunea de cursuri, "Certificatele mele". Dacă doriți certificatul în original, vă rugăm să contactați redacția pentru a stabili condițiile și costurile suplimentare aferente livrării.

Politica generală de livrare a facturilor

ATENȚIE: Facturile se trimit automat în S.P.V. (Spațiul Privat Virtual al ANAF). Dacă datele de facturare sunt completate greșit, după ce sunt trimise în SPV, facturile nu mai pot fi corectate. Această eroare poate atrage amenzi la un control ANAF. De aceea, vă rugăm să verificați cu atenție datele de facturare. Dacă observați erori pe factura proformă, contactați echipa de asistență.

Facturile se emit exclusiv online și nu se trimit în original. Le puteți printa oricând din meniul "Contul meu" după confirmarea plății.

Dovada plății este constituită de ordinul de plată vizat de bancă, ordinul de plată online în cazul plății prin transfer bancar, documentele emise de MobilPay pentru plata cu cardul sau bonul de plată către curier.

ATENȚIE: Livrarea se efectuează la adresa specificată în formularul de abonare.

Veți fi anunțați din timp prin e-mail și SMS cu data livrării. Dacă între timp adresa de livrare s-a schimbat, autentificați-vă pe site și modificați adresa sau contactați echipa prin e-mail sau telefon.

Pentru livrări suplimentare sau erori în completarea adresei și retrimiterea coletului, costurile de livrare sunt suportate de abonat.

ATENȚIE: Curierii contactează telefonic persoana de la adresa de livrare pentru confirmare. Dacă persoana nu este disponibilă, coletul va fi returnat la sediul curierului și va putea fi ridicat de acolo în termen de 10 zile. În cazul neridicării, coletul va fi returnat la Asociația Veterinarul, iar costurile de retur vor fi suportate de dvs.

Echipa Veterinarul vă mulțumește pentru încrederea acordată!

11 Ani Veterinarul